Stort tack till alla som ställde upp som funktionärer och gjorde marknaden! Vi hade fantastisk tur med vädret som gjorde att det kom många besökare finbilar och säljare, och dessutom underlättade vårt arbete. Men, vi hade inte kunnat genomföra marknaden utan att ni ställde upp och arbetade både före, under och efter! Det bådar gott inför nästa år att vi hade ett antal funktionärer som var med och arbetade för första gången, och att vi inför nästa år kan engagera ytterligare både befintliga och nya medlemmar att vara med i vår stora årliga gemensamma aktivitet. Stort tack! Styrelsen i AMV
Datum
2026-05-17
Tid
12:00
Plats
Arosmarknaden
Ingen anmälan via AMVs hemsida behövs