Flyg till Visby med Daisy, t ex 24 september. Intresseanmälan senast 15 juni till Torbjörn Boman.

Flyg till Visby med Daisy. Vi tänkte ordna en resa från Hässlö till Visby med den unika DC 3:an Daisy. Tanken är att göra detta under v 37 eller 39 i september( prel datum 24 sept). Flygningen tar cirka en timme i vardera riktningen och tänkte stanna 2-3 timmar i Visby för sightseeing och lunch eller fika. Vi bedömer att vi måste vara 18 deltagare för att dela på kostnaden för Daisy som är 50.000kr. Utslaget på 18 pers blir det drygt 2.700kr/pers. För att jobba vidare med detta behöver vi snabbt få en uppfattning om intresset. Således, Ni som är intresserade, hör av Er till Torbjörn Boman med Er icke bindande intresseanmälan senast den 15 juni. Får vi tillräckligt stort intresse kan vi sedan gå vidare med detaljerna och återkomma med ett skarpt förslag. Då kommer vi emellertid att be om BINDANDE anmälningar. Vi ser fram emot att höra av Er intresserade. Torbjörn Boman 0703-385956 torbjorn.boman@outlook.com


Datum

2026-09-24

Tid

09:00

Plats

Hässlö flygplats

Ingen anmälan via AMVs hemsida behövs